Et ühendada targa maja visualiseerimist oma nutiseadmega, siis tuleb allalaadida äpp nimega Loxone Smart Home Play või App Store’st.
Peale seda tuleb ühendada oma nutiseade või arvuti targa kodu ruuteriga. Ruuter asub korteris.
Ruuteri wifi on peidetud, see tähendab, et nutiseadme otsing seda ei tuvasta. Selleks, et ruuterisse sisse logida, tuleb sisestada oma arvutis või nutiseadmes wifi kasutajanimi ja wifi parool.
NB! Suured tähed on kasutajanimes ja paroolis tähtsad. Turvalisuse protokoll on WPA2.
Kui rakendus on seadmesse installeeritud, küsitakse esmasel avamisel, kas teil juba on Miniserver. Õnneks on see Teil juba olemas, edasi tuleb vajutada nupule „Let’s go“. Järgmisena tuleb vajutada suurele „+“ nupule, siis avaneb uus valiku kast, kust tuleb valida „Search“ (ainult iOS seadmetel) või „Add manually“ (Android seadmetel).
“Search” – Avaneb uus aken, kus on Teie aadressiga server ülesse leitud, edasi tuleb sisestada kasutajanimi (User Name) ja parool (Password).
“Add manually” – Avaneb uus aken, kus on vaja käsitsi sisestada Loxone Miniserveri IP aadress ning edasi tuleb sisestada kasutajanimi (User Name) ja parool (Password).
1.1 Ruuteri kontroll:
Veenduge, et interneti kaablid (edaspidi ethernet kaabel) oleksid õigetes ruuteri pesades. Kui Teil puudub kaugside Miniserveriga, siis veenduge, et WAN pessa oleks ühendatud ISP (Internetiteenusepakkuja) ethernet kaabel ning LAN pesa oleks ühendatud otse Miniserveriga. Kui korteris/majas on ainult lokaalne ühendus Miniserveriga, siis veenduge, et Miniserver oleks ühendatud ruuteri LAN pessa.
Proovige teha restart oma targa kodu süsteemis olevale ruuterile. Piisab sellest, kui te võtate sellel voolujuhtme seinast välja. Reset (tehase seadete taastamine) nuppu ei tohi mitte mingil juhul vajutada.
2.1 LED- tuled:
Vaadake järgi Miniserveri ja selle laiendusmoodulite märgutuled. Veenduge, et Teie Miniserveri tuled vilguvad õiget värvi. Märgutulede tabel on leitav SIIN.
3.1 Nutiseadme app:
Palun kustutage oma Miniserveri andmed Loxone Smart Home nutiseadme rakendusest „Delete“ nupuga ja kui andmed on kustutatud, siis sisestage uuesti Miniserveri sisse logimise andmed äppi. Miniserverisse sisse logimise andmete lisamine on kirjeldatud punktis „Kuidas paigaldada Loxone nutiseadmerakendus.“
1.1 Ruumis ei küta piisavalt:
Kui Teie Loxone Smart Home rakenduses on võimalus valida talve/suverežiim, siis veenduge, et on valitud talverežiim.
Katsuge käega, kas küttekollektori kapis peale-ja tagasivoolu torud on soojad või leiged. Kas kütteajam/id on lahtises või kinnises olekus (vaadake kütteplaanidelt, mis ajam vastutab millise põrandakütte eest). Kui ajamid on lahti, siis see näitab, et koduautomaatika edastab juhtimiskäsu küttele, seega viga ei ole koduautomaatikas.
Kontrollige, kas kütekollektoris on peale- ja tagasivoolu ventiilid avatud.
1.2 Teile tundub, et seina termostaat või Loxone Smart Home rakendus ei näita õiget ruumi temperatuuri:
1. Termostaat: Kui on kahtlus, et ruumi temperatuur, mida näitab termostaat ei klapi, siis mõõtke järgi ruumis olev temperatuur näiteks kodus oleva termomeetriga. Mõõdetavas ruumis peab olema uks kinni ja termomeeter võimalikult lähedal termostaadile. Kui termostaadi ja Teie poolt mõõdetud näidu erinevus on liiga suur (4-5 kraadi), siis palun võtke ühendust Suppordiga.
NB: Märgades ruumides (nt dušši ruum, vannituba, saun, tualett jne.) mõõtke põrandapinna temperatuuri.
2. Loxone Smart Home rakendus: Sama nagu eelmises punktis. Mõõtke ära, mida näitab Teie kodu termomeeter. Kui temperatuuri erinevus on liiga suur, siis palun võtke ühendust Suppordiga.
2.1 Elektripõrandaküte ei toimi, temperatuur ei tõuse määratud tasemeni:
Veenduge, et Loxone Smart Home rakenduses on elektri põrandakütte funktsioon sisse lülitatud.
Lülitage välja puhkuse režiim.
Kui põrandakütte funktsioon on äpis sisse lülitatud, siis kontrollige, kas korteri elektrikilbis on kontaktorid rakendunud või mitte. Seda saab kontrollida nii, et põrandakütte nuppu sisse/välja klõpsutades peab samal ajal ka kontaktor sisse/välja klõpsuma.
Veenduge, et elektrikaitse on sisse lülitatud.
3.1 Kui jahutus puhub sooja õhku ega jahuta, mis siis teha? Kui jahutusele on antud töökäsk ja see ei puhu külma õhku, mis siis teha?
Kui Teie Loxone Smart Home rakenduses on võimalus valida talve/suverežiim, siis veenduge, et on valitud suverežiim.
Lülitage välja puhkuse režiim.
Veenduge, et Teie koduautomaatika ei ole „Manual Heating“ või „Automatic Heating režiimil.“
Korteri või korruse elektrikilbis peab jahutuse el.kaitselüliti olema sisse lülitatud.
Kui eelolevatest punktidest pole abi, siis palun võtke ühendust maja Halduriga.
3.2 Seadme puldi kasutamine:
Kui Teie jahutusmasin on integreeritud Loxone Smart Home Miniserveriga, siis juhtimine toimub ainult läbi Loxone Smart Home äpi. Mingi muu puldi kasutamine ei ole lubatud.
1.1 Loxone nutiseadmerakendus:
Veenduge, et Teie koduautomaatika ei ole jäänud puhkuse või eemal režiimile. Mõlemad režiimid sunnivad ventilatsiooni töötama minimaalsel kiirusel ning kiirust ei saa äpis muuta.
2.1 Loxone nutiseadmerakendus:
Veenduge, et Teie koduautomaatika pole jäänud puhkuse- või eemal režiimil. Mõlemad režiimid sunnivad ventilatsiooni töötama minimaalsel kiirusel ning kiirust ei saa äpis muuta.
2.2 Ventilatsiooni juhtpaneel:
Veenduge, et Teie ventilatsiooni juhtpaneelil seisab “At Home” (“Kodus”) funktsioon. Vastasel juhul ei saa kiirust muuta läbi Loxone Smart Home rakenduse.
3.1 Loxone nutiseadmerakendus:
Veenduge, et Teie koduautomaatika ei ole puhke- või eemal režiimil. Mõlemad režiimid sunnivad ventilatsiooni töötama minimaalsel kiirusel ning kiirust ei saa äpis muuta.
3.2 Ventilatsiooni juhtpaneel:
Veenduge, et Teie ventilatsiooni juhtpaneelil seisab “Comfort 1” režiim, muude režiimide puhul kiiruseid Loxone Smart Home rakenduse abil muuta ei saa.
1.1 Muusika server ei tööta:
Proovige teha restart muusikaserverile ja/või võimendile.
Veenduge, et viga ei ole võrguühenduses. Kontrollige, kas muusikaserveri võrgukaabli pesa (RJ45 Port) märgutuled vilguvad või mitte. Kui ei vilgu, siis võib-olla on probleem võrgukaabli ühenduses. Tuleb kontrollida, kas võrgukaabel on korras.
1.2 Spotify ei tööta:
Veenduge, et Teil on tellitud Spotify Premium (tasuline) versioon.
1.3 AirPlay hakib wifi võrgus või on helis teatud viivitus:
Kuni 2 sekundiline viivitus on normaalne. Kui heli hakib, siis proovige mõned võrguseadmed nt. arvuti, läptop jne. korraks sellest võrgust lahti ühendada, kuna WIFI võrk võib-olla ülekoormatud.
1.1 Seinalüliti ei tööta:
Veenduge, et Teie valgusallikas on reguleeritav/dimmerdatav.
Veenduge, et valgusallikas on töökorras.
Kontrollige, et elektrikilbis on vajalikud kaitselülitid sisse lülitatud.
1.2 Valgustuse juhtimine Loxone nutiseadmerakendusest:
Kontrollige, et elektrikilbis on vajalikud kaitselülitid sisse lülitatud.
Kontrollige, et Miniserveri LED-tuled vilguksid rohelist värvi.
Tehke Miniserverile restart.
1.1 Kaughaldusega/Lokaalselt:
Palun pöörduge oma maja halduri poole.
1.2 Fono lüliti ei tööta:
Palun pöörduge oma maja halduri poole.
1.1 KÜ või koduomanikud, kellega on sõlmitud hooldusleping:
Kui Teiega on sõlmitud hooldusleping, siis firmware (püsivara) uuendust teostatakse 1-2 korda aastas.
1.2 KÜ või koduomanikud, kellega pole sõlmitud hoolduslepingut:
Kui Teiega hoolduslepingut sõlmitud ei ole, siis firmware uuenduse tegemine on tasuline teenus. Palun küsige meie klienditoelt hinnapakkumine. Lõplik hind sõltub, kui mitmes korteris soovitakse uuendust teha.